søndag 30. mars 2008

Solgte Dingler





























4 kommentarer:

Erik Mellem sa...

Jeg er på jakt etter en Mei Tai til min baby. Han er foreløpig 3 uker gammel. Er det for tidlig å bruke Mei Tai nå? Når kan man evt. begynne å bruke disse? Hva er prisen på dine Mei Tai og har du noen forslag mht. tekstil/design.

Hvilken e-postadr. kan jeg evt. benytte for å kontakte deg?

Marte sa...

Hei Erik!

Først vil jeg si at bloggen min ikke er helt ferdig enda. Jobber med saken, og da vil her være linker til tettinntil.no som har alt du trenger å vite og mere til om bæring av barn.

Mei tai kan du bruke fra babyen er nyfødt. Men det absolutt beste du kan bære i for en så liten baby er elastisk sjal. Det krever litt mer øving med knytning, men har man tolmodighet og ikke gir opp med en gang, får du lønn for strevet:)

Jeg lager to typer mei tai. Baby og toddler størrelse. I deres tilfelle anbefaler jeg baby-størrelsen selvsagt.
Dingle Mej som jeg lager vil koste fra 1300-1500,- alt etter stoff.
Jeg har en ferdig baby som er laget i brun cordfløyel og lyseblå silke på innsiden. Den har hette, og en liten lomme fremme. Har desverre ikke bilder av den nå, men det kan jeg ordne om du er intr.

Ellers anbefaler jeg sterkt å besøke tettinntil.no

Du finner meg på mail martejonill@hotmail.com eller tlf 95766726

Hilsen Marte

Anonym sa...

Hei Marte!
kan du lage Dingle Mej etter ønsker når det gjelder stoff og farge?
Hvor lenge ca kan babyen bruke baby-størrelsen før man må gå over til toddler?
Kan ungen sitte i den lenge om gangen, feks om man går i fjell og mark og ungen er for liten til bæremeis?

Anonym sa...

Hei Tone!

Ja i utgangspunktet lager jeg etter ønske:)
Baby-størrelsen kan brukes fra nyfødt til ca 1 år. Toddler kan brukes fra ca 1 år til 3-4 år. Og jeg vil anbefale mei tai fremfor bæremeis. Mye mer behagelig å bære med. Og du kan bære så lenge banet og du er komfortable:)